JĘZYK W ADMINISTRACJI:
PRZYKŁADOWY PROGRAM KURSOWY
Liczba uczestników: (do ustalenia max 10 osób)
Wymagania: znajomość języka na poziomie FC/advanced
Czas trwania kursu: 100h (spotkania 2 razy w tygodniu w blokach 2 x 45min)
Forma zajęć: warsztaty szkoleniowe
Moduł I Trening umiejętności interpersonalnych
- Komunikacja interpersonalna
- Podstawy kontaktu z klientem
- Komunikacja międzykulturowa
- Wyrażanie opinii
- Asertywność w kontakcie z klientem
Moduł II Trening kompetencji
- Pisma formalne w pracy – typy (list oficjalny, raport, zestawienie, faktura, oferta, zaproszenie oraz reklamacja)
- Zapoznanie ze strukturą dokumentów formalnych oraz różnicami EN/PL
- Tworzenie dokumentów w oparciu o wzory pism zagranicznych i polskich
- Korespondencja w języku angielskim
Moduł III Trening umiejętności językowych
- Kontakt z klientem zagranicznym
- Elektroniczne biuro (telekonferencje oraz nowoczesne formy komunikacji)
- Techniki negocjacyjne: strategia i taktyka (aprobata, dezaprobata, negocjacje, akceptowanie i odrzucanie propozycji, kompromis)
- Wystąpienie publiczne