JĘZYK W BIZNESIE:
PRZYKŁADOWY PROGRAM KURSOWY
Liczba uczestników: (do ustalenia max 10 osób)
Wymagania: znajomość języka na poziomie FC/advanced
Czas trwania kursu: 100h (spotkania 2 razy w tygodniu w blokach 2 x 45min)
Forma zajęć: warsztaty szkoleniowe
Moduł I Trening umiejętności interpersonalnych
- Komunikacja interpersonalna
- Komunikacja międzykulturowa
- Podstawy kształtowania wizerunku firmy
- Podstawy kontaktu z klientem
- Język perswazji i dialogu w biznesie
Moduł II Trening kompetencji
- Korespondencja handlowa w języku angielskim
- Pisma formalne – typy (list oficjalny, raport, zestawienie, oferta)
- Podstawy skutecznej reklamy i marketingu
- Organizacja pracy z perspektywy pracodawcy i pracownika
Moduł III Trening umiejętności językowych
- Kontakt z klientem zagranicznym
- Techniki negocjacyjne: strategia i taktyka (aprobata, dezaprobata, negocjacje, akceptowanie i odrzucanie propozycji, kompromis)
- Technika prezentacji – schemat, przygotowanie oraz ogólne zasady przygotowania wystąpienia
- Słownictwo biznesowe w kontekście udziału w dyskusji
W kursach
- Pedagodzy z odpowiednimi kwalifikacjami odpowiednio dobrani do poziomów nauczania oraz zawodu.
- Własne podręczniki oraz program.
- Uczestnictwo w zajęciach z „native speakerem”.
- Zajęcia prowadzone w plenerze by testować realne sytuacje np. lotnisko, restauracja itp..
- Możliwość zorganizowania kursów językowych wakacyjnych/ wyjazdowych.
- Dodatkowo kursy specjalistyczne w zawodzie: biuro, hotelarstwo, turystyka, ogólno-budowlany, prawo, business.